Radicenter ei lähettää erikseen laskuja eikä tilintietoja sähköpostitse.
Verkkotunnuksen rekisteröintiajan tai webhotellin ennakkomaksua pystyy jatkamaan meiltä lähetetyn tiedotusviestissä olevan suoralinkin kautta. Suoralinkillä menee asiakastilille ostoskorin alle, jossa pystyy vahvistamaan tilauksen “Maksamaan” napilla. Seuraavalla sivulla, hyväksymällä sopimus- ja maksunehdot ja vahvistamalla yhteystiedot, ruksaamalla sopimusehtojen vieressä olevan laatikon, antaa systeemi maksuvalikot.
Mahdollista on maksaa tilauksesta:
– verkkopankin maksulinkin kautta (vie suoraan omaan verkkopankkiin esitäytetylle maksulomakkeelle)
– klikkaamalla oman pankin logon päälle
– lataamalla ennakkomaksun laskun tilinsiirtoa varten (nappi “Haluan suorittaa ennakkomaksun laskulla maksun tilauksesta”).
HUOM! Suosittelemme maksaa verkkopankin maksulinkin kautta, kun maksu näkyy automaattisesti nopeammin meillä ja tilaus otetaan työn alle. Tilinsiirrossa ennakkomaksun laskulla voi mennä kunnes 2-4 työpäivää aikaa, ennen kun maksu saapuu, systeemi sen automaattisesti kuittaa ja tilaus menee työn alle.
Jos suoralinkilla “ostoskoriin kirjautuminen” ei onnistu:
– HUOM! Ostoskori ja maksut/laskut sivut toimii vaan uusimilla ajankohtaisilla verkkoselaimilla:
Internet Explorer 10+
Microsoft Edge
Safari
Google Chrome
Mozilla Firefox
Muilla versioilla voi esiintyä ongelmia kirjautumalla suoralinkilla ostoskoriin ja verkkokauppa voi systeemi pyytää uudestaan kirjautumista asiakastilin tietoilla tuplasti.
Apua voi olla jos tyhjentää selaimen välimuistin ja yrittää kirjautua ostoskoriin sen jälkeen uudestaan ajankohtaisella verkkoselaimella.
– Suosittelisimme kirjautua asiakastilille ja “Webhotellit” tai “Verkkotunnukset” sivulta klikkaa sopivan palvelun vieressä olevaa “JATKAA” nappia.
HUOM! Jos on käyttäjäntunnus/salasanaa on unohtunut, löytää ohjeet sivulta: “Asiakastili ja asiakastilille kirjautuminen -> Jos on asiakastilin salasana on unohtunut”. Jos ei ole pääsyä enää asiakastilin yhteyssähköpostille ja tarvetta sen päivittää, löytyy ohjeet sivulta: “Asiakastili ja asiakastilille kirjautuminen -> Jos on tarvetta päivittää asiakastilin yhteystietoja mutta ei ole pääsyä asiakastilille”
HUOM! Tiedotusviestissä oleva suoralinkki lisää kaikki vuoden aikana vanhenevat palvelut automaattisesti ostoskoriin.
Voit myös halutessasi poistaa palveluita ostoskorista klikkaamalla saman palvelurivin oikealla puolella olevaa “X” merkkiä.
– Jos haluat lisätä palveluita ostoskoriin yksitellen, kirjaudu sisään asiakasalueen kautta ja lisää haluamasi palvelut joko tilatulta webhotelli tai verkkotunnusten sivulta.
– Vastaavaa asetusta on mahdollista päivittää myös asiakasalueprofiilin alla “Palveluiden jatko”, jossa voit asettaa sinulle sopivaksi aikakehykseksi joko 1 vuoden (oletuksena) tai 1 kuukauden. Profiilin tallennuksen jälkeen, järjestelmä lisää palvelut automaattisesti ostoskoriin jo valitsemasi uuden valinnan perusteella.