Lasku luodaan asiakastilin yhteystiedoilla. Jotta laskun saisi uusilla yhteystiedoilla, pitäisi vaihtaa asiakastilin. Jotta voisi vaihtaa asiakastilin tietoja, pitäisi kirjautua toisella asiakastilillä järjestelmään tai luoda uuden asiakastilin sivulta www.radicenter.fi -> oikealta yläkulmasta ASIAKASTILI -> “Rekisteröity asiakkaaksi”. Kun asiakastili on luotu tai on tarkoitus siirtää palvelut toiselle jo olemassa olevalle asiakastilille, tulisi lähettää meille se pyyntö sähköpostitse osoitteelle support@radicenter.eu (vanhan asiakastilin yhteyssähköpostilta) uuden asiakastilin tunnuksen kerä. Sen jälkeen siirrämme palvelut asiakastililtä toiselle (katkoksia ei tuu palveluissa ja siirto on ilmainen) ja voitte maksaa palveluista jo uuden asiakastilin kautta ja lasku tulee uuden asiakastilin yhteystiedoilla.
– Tulisi kirjautua uudelle asiakastilille ja ”Webhotellit” tai ”Verkkotunnukset” sivulta klikkaa sopivan palvelun vieressä olevaa ”JATKAA” nappia.
– Tai odottaa, kunnes systeemi lähettää automaattisesti palveluista uudestaan suoralinkin jo uudelle sähköpostille, ostoskoria varten
HUOM! Jos nappia “Rekisteröity asiakkaaksi” ei näy asiakastilin sivulla, olet varmaan jo kirjautunut omalle asiakastilille!
Suosittelisin kirjautua ulos asiakastililtä ja luoda uuden edellä mainittujen ohjeiden mukaisesti.